לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 20.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.783 +0.079
אירו 4.0278 -0.213
ליש"ט 4.7065 -0.178
100 יין 2.4509 +0.106
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית מונתה לסוכן הנמל של Cosiarma

תהיה אחראית באופן בלעדי על כל פעילות הטעינה והפריקה בנמל אשדוד של התוצרת החקלאית והרכבים, שבבטן האניה. זאת במקביל, וללא קשר לפעילות הטעינה והפריקה של מכולות יבשות וקירור, על הסיפון, עליהן יהיו אחראיות מפעילות שירות ה- COSMED. דוד קסטל: לרשותנו עובדים ותיק
15.09.11 / 00:00
בתמונה: דוד קסטל מנכ"ל סוכנות ימית ישראלית סק
15.09.11
בתמונה: דוד קסטל מנכ"ל סוכנות ימית ישראלית סק

אתמול בשעות הצהריים הושלם ההסכם המשולש Cosiarma-ZIM-Cosmed במסגרתו יפעלו 2 האניות Cala Pira ו- Cala Paradis, שבעבר פעלו ברשות אגרקסקו, במסגרת שירות המכולות השבועי הישיר COSMED למערב הים התיכון. אתמול גם התווסף חלק נוסף אל הפאזל, עם ההודעה של חברת Cosiarma על מינויה של סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית לסוכן הנמל של Cosiarma בנמל אשדוד.

נזכיר כי את האניות חכרה חברת Cosiarma המשתייכת ל- GF Group - יבואנית התוצרת החקלאית הגדולה באיטליה ובין הגדולות באירופה וכפי שפורסם אמש בהרחבה, במסגרת ההסכם המשולש בין הצדדים, Cosiaram תיקח על עצמה למלא את המטען הממושטח שבבטן האונייה ואילו השותפות בקו ה-COSMED יקחו על עצמן את הטיפול בשינוע המכולות היבשות והמקוררות.

כאמור, אתמול נתבשר מר דוד קסטל, מנכ"ל סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, על ההחלטה למנות את חברתו לסוכן הנמל של Cosiarma בנמל אשדוד. משמעות ההחלטה היא שסוכנות ימית ישראלית סקנדינבית תהה אחראית באופן בלעדי על כל פעילות הטעינה והפריקה בנמל אשדוד של התוצרת החקלאית והרכבים, שבבטן האניה. זאת במקביל, וללא קשר לפעילות הטעינה והפריקה של מכולות יבשות וקירור, על הסיפון, עליהן יהיו אחראיות מפעילות שירות ה- COSMED – חברת צים והסוכנות כרמל שרותי ספנות (נציגת COSCO בישראל).

נציין כי המבנה הייחודי של האניות מאפשר לטעון בכל אניה 4100 פאלטים של פירות וירקות בבטן האניה, 630 מכולות 20 רגל על גבי הסיפון ולרשות כל אחת מהן 144 פלאגים למכולות קירור. האניות משייטות במהירות של 21 קשר.

סוכנות ימית ישראלית-סקנדינבית הינה אחת החברות הותיקות בענף הספנות. החברה, שנוסדה בשנת 1949 על ידי שלמה קסטל ז"ל שהיה אחד מאבני היסוד של הספנות בישראל, החלה במקור כקו ספנותי מתמחה והובילה בעיקר עצים, נייר ותאית כמו גם 6 מליון תיבות פרי הדר בכל שנה ומכאן הנסיון הרב של החברה בתוצרת חקלאית. בשנים האחרונות מייצגת החברה בין השאר גם את חברת NYK COOL המפעילה אניות קירור הפוקדות מעת לעת את נמלי ישראל.

דוד קסטל מנכ"ל החברה וקונסול הכבוד של שבדיה בישראל, קיבל את ההודעה על המינוי בסיפוק רב. "לרשותנו עובדים ותיקים וטובים שיודעים היטב לעשות את המלאכה ואנו מאד שבעי רצון על המינוי", אמר.

כאמור, האוניות תחלנה לפעול ב- 10 באוקטובר (בשבוע 41) והן תפקודנה, בפקידה שבועית ישירה, את הנמלים: חיפה - אשדוד - סט - גנואה - נאפולי - חיפה.

×