לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 26.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.818 +0.633
אירו 4.1042 +0.937
ליש"ט 4.7876 +0.964
100 יין 2.4384 +0.016
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

אחרי שנתיים של קורונה: אניית נוסעים ראשונה בנמל חיפה

אתמול בבוקר נכנסה לנמל חיפה אניית הנוסעים המפוארת SILVER WHISPER של מותג היוקרה של קבוצת רויאל קריביאן ועליה כ-350 תיירים. אשל ארמוני, יו״ר דירקטוריון נמל חיפה: ״זהו רגע מרגש לנו כנמל, אבל לא פחות מכך לעשרות אלפי נותני השירות לתיירים״
04.04.22 / 10:09
אניית הנוסעים Silver Whisper עוגנת בנמל חיפה אחרי הפסקה של שנתיים בפעילות הקרוזים
04.04.22
אניית הנוסעים Silver Whisper עוגנת בנמל חיפה אחרי הפסקה של שנתיים בפעילות הקרוזים
04.04.22
אחרי שנתיים של קורונה: אניית נוסעים ראשונה בנמל חיפה

אניית תיירים ראשונה נכנסה אתמול לנמל חיפה אחרי יותר משנתיים של היעדרות בשל מגפת הקורונה. נציין כי בנמל חיפה מצפים לעונת שיא בתיירות הקרוזים.

 

בשעת בוקר נכנסה לנמל חיפה אניית הנוסעים המפוארת SILVER WHISPER של מותג היוקרה של קבוצת רויאל קריביאן ועליה כ-350 תיירים. את האנייה בישראל מייצגת כרמל שירותי ספנות.

 

נזכיר כי בשבוע שעבר אושרו בממשלה ובוועדת הכלכלה של הכנסת הפרוטוקולים להפלגות תיירים לישראל וממנה, וכמה ימים אחרי, כבר מגיעה הסנונית הראשונה. ביום הראשון של העגינה בחיפה כל התיירים ביצעו בהתאם לנוהל בישראל בדיקת PCR. ביומיים הקרובים תישאר האנייה בחיפה ובמהלכם יצאו התיירים לסיורים יומיים ברחבי ישראל.

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי ״במהלך עונת האביב צפויות להגיע עוד עשרות אוניות תיירים כאשר במקביל יתחילו לצאת מנמל חיפה הפלגות למזרח הים התיכון של החברות מנו ספנות, MSC CRUISES וכן של רויאל קריביאן, שלושתן הכריזו השנה על נמל חיפה כנמל הבית ממנו יצאו ההפלגות ובו יסתיימו״.

 

אשל ארמוני, יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: ״זהו רגע מרגש לנו כנמל, אבל לא פחות מכך לעשרות אלפי נותני השירות לתיירים. מדריכים, נהגי אוטובוסים, מסעדות וגם בתי מלון. כולם ייהנו מהמאמץ שהשקענו בלהפוך את חיפה לנמל מרכזי לאניות תיירים בים התיכון. אני מודה לשר התיירות ולאנשי משרד הבריאות שלא חסכו מאמצים כדי להחזיר את אניות התיירים לחיפה״.

 

זוהר רום מנהל תחום התיירות והקרוזים: ״בכדי לאפשר גם לאניות תיירים גדולות להגיע, הובלנו יחד עם משרדי האוצר והבריאות תקנות מיוחדות המאפשרות לאניות לבצע את הדיגום של מטושי ה-PCR במהלך ההפלגה, ב-24 השעות שלפני ההגעה לחיפה, ומיד עם קשירת האניות לשלוח באופן מרוכז את המבחנות למעבדה. כך, אנייה שתגיע לחיפה לקראת חצות, תוכל לשחרר לסיורים את מי שנמצא שלילי בבדיקה בשעות הבוקר המוקדמות. אנו מצפים באביב הקרוב לעשרות אלפי נוסעים ישראלים ותיירים רבים בנמל חיפה ועושים הכל כדי להיות ערוכים עבורם״.

 

 

 

×