לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 18.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.78 +0.132
אירו 4.0364 +0.523
ליש"ט 4.7149 +0.249
100 יין 2.4483 +0.287
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

א.א ואב-דור שינעו בהצלחה מפעל מישראל לתורכיה

שתי החברות שיתפו פעולה בפרויקט פירוק והעברת מפעל ספ.ן שבעמק הירדן לתורכיה. גולת הכותרת של הפרויקט היתה העברתו של מכבש במשקל 90 טון בעל מידות חריגות
30.10.07 / 00:00

שתי החברות שיתפו פעולה בפרויקט פירוק והעברת מפעל ספ.ן שבעמק הירדן לתורכיה. גולת הכותרת של הפרויקט היתה העברתו של מכבש במשקל 90 טון בעל מידות חריגות
 
מר עופר עזרי, מנכ"ל א.א. המרכז לשילוח בינלאומי בע"מ, מסר למערכת  port2port כי חברה תורכית בשם גנטאש קנתה לא מזמן מכונס הנכסים של מפעל ס.פ.ן את מרבית המכונות המפעל, ומינתה את חברת א.א, באמצעות סוכנה בתורכיה, לנהל את פרויקט שינוע המכונות והציוד ממפעל ס.פ.ן שליד אשדות יעקב, לתורכיה, על בסיס Turn-Key-Project.
 
גולת הכותרת של הפרויקט הייתה העברתו של מכבש פורמייקה במשקל 90 טון בעל מידות חריגות, אבזור וצנרת הידראולית עדינים, בשווי 2.5 מיליון דולר. חלקי המכונה נעטפו ונאטמו באריזה מיוחדת כדי לשמור עליהם מפני נזקי מים ולחות. כמו כן, לישראל נשלחו קורות מיוחדות להרמה והנפה אשר יוצרו בגרמניה במיוחד עבור המכונה ונשלחו לצורך תהליך השינוע.
 
בסך הכל הועברו במבצע השינוע כ-180 TEU, מרביתןמכולות 40 רגל Open Top עם חריגות בגובה וציוד קונבנציונלי במידות ומשקל חריגים כ-380 טון / 950 מ"ק. הציוד והמכולות הועמסו על אניות חברת אדמירל.
 
יש לציין כי את הפרויקט ליווה אבי ליטמנוביץ, מנכ"ל אב-דור אקספרס ליין, אשר הינה בעלת ניסיון רב בתחום שינוע ציוד כבד ומידות חריגות.
 
כמו כן השתתפו בפרויקט חברת סופרין, חברה לעמילות מכס בעלת ותק של למעלה מ-40 שנה, חברת ס.מ.א. הובלות ולוגיסטיקה ומנופי אבי.

×