לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 19.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.78 +0.132
אירו 4.0364 +0.523
ליש"ט 4.7149 +0.249
100 יין 2.4483 +0.287
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

קוסקו חוזרת לנמל חיפה

חברת כרמל שרותי ספנות, נציגת Cosco בישראל, תחל בימים אלה להציע לציבור המשתמשים בישראל את שירות ה- AMX מנמלי סין והמזרח הרחוק אל נמל חיפה ומשם לנמלים באיטליה צרפת וספרד; השירות יפעיל 7-8 אניות בנות 3800 TEU בפקידה שבועית ביום קבוע עם זמני הפלגה מהירים במיו
17.08.05 / 00:00

בחברה הסינית Cosco הוחלט להחזיר את נמל חיפה לשירות השבועי הישיר AMX המקשר את נמלי סין והמזרח רחוק עם ישראל ומשם לנמלי מערב ים תיכון; השירות יפעיל 7-8 אניות בנות 3800 TEU בפקידה שבועית ביום קבוע עם זמני הפלגה מהירים במיוחד; השירות מצטרף לשירות ה- Cosmed הפועל בין נמלי ישראל ומערב הים התיכון
 
ענק הספנות הסיני Cosco חוזר לפקוד ישירות את נמל חיפה בשירות שבועי ישיר בסחר מזרח רחוק-ישראל-מערב ים תיכון. חברת כרמל שרותי ספנות, נציגת קוסקו בישראל, תחל בימים אלה להציע לציבור המשתמשים בישראל את שירות ה- AMX של קוסקו מנמלי סין והמזרח הרחוק אל נמל חיפה ומשם לנמלים באיטליה צרפת וספרד.
 
שירות ה- AMX מפעיל 7-8 אניות מכולה חדישות בקיבולות הנעות סביב 3800 TEU. השירות יציע פקידה שבועית ביום קבוע בנמלי שנגחאי, הונג קונג, שקו, סינגפור, חיפה, נפולי, פוס, ברצלונה וולנסיה. האניה הראשונה בשירות, ה- Empress Heaven, צפוייה לצאת משנגחאי ב- 25 לאוגוסט ולפקוד את חיפה ב- 11 לספטמבר.
 
"זהו אחד הקוים הותיקים, המהירים והמעניינים ביותר עבור ציבור המשתמשים בישראל, מכיון שהשירות פוקד את הנמלים המרכזיים במזרח הרחוק ומציע זמני הפלגה מהירים במיוחד", ציין סמי ניאגו, מנכ"ל כרמל שרותי ספנות.
 
שירות זה מצטרף לשירות הקיים של קוסקו, שירות ה- Cosmed, המציע הפלגה שבועית ישירה מאשדוד וחיפה, ביבוא ויצוא, מ/אל נמלי מארסיי וגנואה. הוספת שירות ה- AMX לסל השירותים של כרמל, תאפשר לסוכן הישראלי להוסיף הפלגה שבועית ישירה נוספת לנמלים במערב הים התיכון ובכך לשדרג את השיפור לאיזור סחר זה, כך שמעתה יוצעו שתי הפלגות שבועיות ישירות במקום אחת.
 
בכרמל ספנות ציינו שהתקופה הקרובה הוגדרה כתקופת הסתגלות ולכן, לעת עתה השירות יציע פקידה בחיפה רק בכיוון מערבה. יחד עם זאת, בתקופה הקרובה, לאחר שתיבחן רמת היעילות של נמל חיפה ולאחר שיהיה ברור מעל כל ספק שאין המתנות או עיכובים מעבר למקובל והסביר, תיפתח האפשרות לפקוד את נמל חיפה גם בכיוון מזרחה ולהציע זמני הפלגה קצרים במיוחד גם ביבוא מנמלי מערב ים תיכון וביצוא לנמלי המזרח הרחוק.
 
שירות ה- AMX הינו שירות ותיק שבעבר כבר פקד את נמל חיפה, אך כתוצאה מריבוי השביתות וההמתנות, והמצב הלא ברור ששרר בנמלי ישראל בשנים קודמות, קיבלה קוסקו החלטה בשנת 2001 שלא לפקוד את נמלי ישראל לעת עתה. בכרמל ספנות ציינו שהרפורמה בנמלים, כמו גם הפוטנציאל הקיים ומידת שיתוף הפעולה עם לקוחות החברה, הובילו את החברה הסינית לקבל החלטה ולהחזיר את נמל חיפה לסבב הפקידות של שירות ה- AMX.

×