לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 19.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.783 +0.079
אירו 4.0278 -0.213
ליש"ט 4.7065 -0.178
100 יין 2.4509 +0.106
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

נשיא חדש ללשכת הספנות הישראלית - נחום גנצרסקי נבחר באסיפה השנתית

האסיפה השנתית של לשכת הספנות הישראלית בחרה את נחום גנצרסקי לנשיא לשכת הספנות. גנצרסקי, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקים בחברת צים יחליף את רב חובל איתן רפופורט שכיהן במשך 15 שנים כנשיא
10.12.03 / 00:00

גנצרסקי, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקים בחברת צים יחליף את רב חובל איתן רפופורט שכיהן במשך 15 שנים כנשיא הלשכה

האסיפה השנתית של לשכת הספנות הישראלית בחרה את נחום גנצרסקי לנשיא לשכת הספנות. גנצרסקי, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקים בחברת צים יחליף את רב חובל איתן רפופורט שכיהן במשך 15 שנים כנשיא הלשכה.

האסיפה בחרה גם ועד חדש שחבריו, לפי סדר א"ב, כוללים את בועז ארקין מחברת מאירון שיפינג, יורם הופמן מחברת סוכניות ים מאוגדות א.מ.א, יוחנן ולך מחברת צים, סמי ניאגו מחברת כרמל שרותי ספנות, ראובן סדנאי מחברת קוראל שרותי ים, עדני סימקין מחברת מרקורי סוכנות ימית, רמי עוזיאלי מחברת קרגו מרין, ראובן צוק מחברת אלאלוף, גדעון קורן מחברת טירן ודוד קסטל מחברת סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית.

באסיפה השנתית שנערכה בחיפה הועלתה שוב הקריאה להתייעלות מהותית ומשמעותית של הנמלים לפני נקיטת כל צעדים אחרים. לשכת הספנות יצאה נגד מבנה התעריפים המוצע שאינו מתייחס להתייעלות משמעותית ושיגרום לזעזועים חריפים בענף ואף להפסקת מספר קווי ספנות ושירותים חיוניים הפוקדים היום את נמלי ישראל. לדברי נשיא הלשכה היוצא, רב חובל איתן רפופורט, תיווצר פגיעה חמורה בסחר הישראלי בכלל ובייצוא בפרט.

נחום גנצרסקי, נשיא לשכת הספנות הנכנס טוען כי ענף הספנות לא ישלם תוספת של מעל 500 מיליון לשנה. "בשינוי מערכת התעריפים יהיה דיון רק לאחר שתתקיים התייעלות משמעותית תוך שיתוף פעולה מלא של כל גורמי הספנות ומשתמשי הנמלים. כל שינוי מוצע באגרת הרציף יכול להיעשות רק אם סוכני האניות לא יהיו גובי הכספים עבור הנמלים".

לשכת הספנות הישראלית היא עמותה המייצגת את גורמי הספנות הפועלים בישראל וממלאת תפקיד חשוב בענפי התובלה, הסחר והתיירות הימית. החברים בלשכה מייצגים בעלי אניות ומנהלי אניות ישראליות וזרות הפועלים וסוחרים בישראל.
 

×