לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 29.03.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.681 +0.574
אירו 3.9791 +0.361
ליש"ט 4.6535 +0.621
100 יין 2.4334 +0.454
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

מר חיים אומסי מונה למנכ"ל חברת טוטל קרגו (TCL)

מר חיים אומסי מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל חברת Total Cargo Ltd (ובקיצור, TCL). חיים אומסי הינו בעל השכלה אקדמאית בכלכלה וניהול, בעל התמחות בשיווק ומחשבים, בעל נסיון מעשי בתחום ניהול ושיווק ובעל רקע קודם בחברת כרמל שרותי ספנות ובחברת אורדע פרינט תעשיות בע"מ
05.05.03 / 00:00
חיים אומסי, עם כניסתו לתפקיד : " מבחינת טוטל קרגו – TCL, השירות הוא חוד החנית "

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי מר חיים אומסי מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל חברת Total Cargo Ltd (ובקיצור, TCL). חיים אומסי הינו בעל השכלה אקדמאית בכלכלה וניהול, בעל התמחות בשיווק ומחשבים, בעל נסיון מעשי בתחום ניהול ושיווק ובעל רקע קודם בחברת כרמל שרותי ספנות ובחברת אורדע פרינט תעשיות בע"מ.

כזכור, חברת טוטל קרגו בע"מ – TCL, שעסקה בתחום השילוח הבינלאומי ובהאחדת מטענים, הרחיבה פעילותה, החלה לשמש כסוכן אניה ולייצג את חברות הספנות CAST ו- Contship, מקבוצת CP Ships, שהיא אחת החברות המובילות בתחום הספנות בעולם.

מר חיים אומסי, עם כניסתו לתפקידו החדש, אומר כי מבחינת טוטל קרגו – TCL הרי שהשירות ללקוח הוא "חוד החנית" ולכן חברת טוטל קרגו ממוקדת במתן פתרונות לוגיסטיים המתאימים ביותר מבחינת הלקוח, הכוללים הובלה חלקית, מלאה, תמיכה בהובלה יבשתית ומפוצלת ממספר מקומות שונים, שרותי אחסנה ושרות הובלה מדלת לדלת.

חיים אומסי מוסיף : " שירות לקוחות הוא לא דבר של מה בכך, הינו בעצם "לב הענין" בכל מערכת עסקית והוא זה שבסופו של דבר יעלה את הכנסות החברה ויהפוך את סביבת העבודה לידידותית גם ללקוחות וגם לעובדי החברה. מבחינת חברת טוטל קרגו, לשירות איכותי אין פשרות ולכן הנושא מוטמע עוד בתחילת דרכנו החדשה וכולל דגשים של זמינות, היכרות עם הלקוח, הבנה, הערכה ולבסוף, משוב ".

עוד נמסר כי חברת טוטל קרגו – TCL משקיעה משאבים רבים ובימים אלו מושלם תהליך של חיבור מערכת תמיכה ממוקדת/מקוונת של החברה עם שאר הסניפים והנציגויות בכל העולם, אשר תעניק פתרונות ומידע זמינים לעובדים ולקהל הלקוחות – דבר שיתואם ויודרך על ידי אנשי מקצוע מחו"ל. עוד נמסר כי מערכת כזו כבר מיושמת מזה שנים רבות בנציגויות של Contship ברחבי העולם ויעילה לנושא הלוגיסטיקה.

לסיום, נמסר כי בחברת טוטל קרגו – TCL צוות עובדים צעיר, מקצועי ועתיר נסיון, כאשר ההנהלה והמחלקה המסחרית ממוקמות בתל אביב והם מגובים במערך לוגיסטי-תפעולי בסניפי החברה באשדוד ובחיפה.

לפרטים נוספים, ניתן לפנות למשרדי החברה בתל אביב באמצעות טלפונים 5167941/469 03, או לפקס 5167630 03.
×