לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 24.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.759 -0.634
אירו 4.0182 -0.238
ליש"ט 4.6734 -0.703
100 יין 2.4271 -0.971
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

מכולה מספר 9 חזרה הביתה

לאחר חודשים, באמצעות תושייה של עובד כרמל שירותי ספנות, אותרה בירכא אחת מתוך 29 המכולות של קוסקו שנגנבו מהמסוף של אמקו ים בחיפה
13.11.12 / 00:00
מכולה מספר 9 חזרה הביתה
13.11.12
מכולה מספר 9 חזרה הביתה

בעזרת תושייה של עובד כרמל שירותי ספנות בחיפה אותרה מכולה מספר תשע של קוסקו, מתוך 29 מכולות שנגנבו לפני כשנה ממסוף המכולות אמקו ים בחיפה, והוחזרה לבעליה.

סמנכ"ל כרמל שירותי ספנות מוטי ניאגו סיפר שהמכולה התגלתה במקרה ביום שבת לפני כחודשים בירכא. הנושא עבר לטיפול משטרת ישראל, אך ללא שום תוצאות. לאחר משא ומתן ארוך ומפרך מול בעל העסק, שהחזיק במכולה לאחר שקנה אותה, לדבריו, ואפילו קיבל חשבונית.

הנושא הועבר לידיעת הנהלת חברת הספנות קוסקו, שביקשה מנציגת הקלובים שלה להתערב בנושא. עו"ד ניר ניסנצוויג ממשרד מ. דיזנגוף פתח במשא ומתן, כולל פניות חוזרות ונשנות, על מת לשכנע את הרוכש להחזיר את המכולה לבעליה.

לאחר ימים ארוכים, שוחח ניסנצוויג עם אביו של בעל העסק, שלקח את העניין לטיפולו ודאג שלמקום תגיע משאית, כולל מנוף, שהעמיסה את המכולה והחזירה אותה בשלום לאמקו ים.

יצוין שהמכולות נגנבו ממסוף אמקו ים באמצעות שימוש בתעודות מסירה מזויפות. בחודש פברואר השנה הגיש ניאגו תלונה ביחידת ההונאות של מחוז חוף במשטרה. מאז, לטענתו, כל שמונה המכולות אותרו רק בזכות מאמצים עצמיים שנקטו עובדי החברה ואף לא מכולה אחת לאחר החקירה המשטרתית.

×