לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 28.03.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.681 +0.574
אירו 3.9791 +0.361
ליש"ט 4.6535 +0.621
100 יין 2.4334 +0.454
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

חברת Turkon ואדמירל משיקים שירות משותף בין טורקיה לישראל

בקו המשותף יפעלו שתי אניות בנפח של 2,000 TEU כל אחת, והוא יחל לפעול החל מה-15 ביולי. סמי ניאגו: "אנחנו בזמן הנכון, במקום הנכון ועם ההחלטה הנכונה"
03.07.16 / 14:14
חברת Turkon ואדמירל משיקים שירות משותף בין טורקיה לישראל
03.07.16
חברת Turkon ואדמירל משיקים שירות משותף בין טורקיה לישראל
03.07.16
חברת Turkon ואדמירל משיקים שירות משותף בין טורקיה לישראל

חברת Turkon וחברת אדמירל ליינס יחלו להפעיל קו משותף חדש בין ישראל וטורקיה. השירות החדש יפעיל בקו שתי אניות בנפח קיבולת של 2,000 TEU בממוצע, כאשר חברת טורקון תפעיל את אניית MUSTAFA DAYI ואילו חברת אדמירל תפעיל את האנייה AMALIA.

 

השירות יחל לפעול ב-15 ביולי עם הפלגתה של האנייה MUSTAFA DAYI וימשיך עם הפלגתה של האנייה AMALIA  ב-22 ביולי, ויכסה את כל נמלי טורקיה העיקריים. מסלול הקו הינו כדלקמן:

 

Ambarli / Istanbul (Kumport) - Gebze / Izmit (Evyap) - Gemlik (Borusan) - Izmir (Alsancak) - Mersin (MIP) - Haifaf the (Eastern) - Ashdod ( Old T) - Ambarli / Istanbul 

 

סמי ניאגו, מנכ"ל סוכנות כרמל אשר מייצגת בישראל את אדמירל קונטיינר ליינס, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי בשבוע שעבר נחתם הסכם על השירות המשותף. "הדבר יביא לחיסכון אדיר בעלויות בקו שיפעיל שתי אניות בנות 2,000 TEU שתהיינה מלאות כל הזמן. מדובר בשירות שמכסה את כל הנמלים המקובלים בישראל לסחר עם טורקיה שהם איסטנבול עם רציפים  במזרח ובמערב, איזמיר ומרסין כך שניתן לומר שמדובר בשירות שהוא Dedicated לסחר עם טורקיה".

 

ניאגו ציין כי הקו החדש לא יפקוד את מצרים כפי שעשה בעבר, וכי מדובר בקו שמתווסף לקו הקיים בין ישראל, טורקיה ומצרים. ניאגו הוסיף כי בעקבות ההבנות וההפשרה ביחסים עם טורקיה ועם רוסיה "אנחנו בזמן הנכון, במקום הנכון ועם ההחלטה הנכונה".

 

דוד בריש, מנכ"ל סוכנות טירן אשר מייצגת בישראל את חברת טורקון ליין, בירך גם הוא על פתיחת השירות המשותף וציין כי האלוקציה של טורקון על השירות כפולה מזו של אדמירל ליינס. מנכ"ל סוכנות טירן הוסיף כי בימים אלה מתקיימות שיחות בין חברות Turkon ואדמירל לגבי קבלת סלוטים על גבי השירות הישיר של אדמירל מהים השחור לאשדוד.

 

 

×