לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
כלים ומחשבונים
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 19.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.78 +0.132
אירו 4.0364 +0.523
ליש"ט 4.7149 +0.249
100 יין 2.4483 +0.287
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי

המקדח הראשון לרכבת התחתית בת"א הגיע לנמל אשדוד

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע בלוויית 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. מדובר במשלוח ראשון מתוך שישה מתוכננים
26.06.16 / 13:26
הורדת המקדח. צילום: יח"צ נמל אשדוד
26.06.16
הורדת המקדח. צילום: יח"צ נמל אשדוד
26.06.16
המקדח הראשון לרכבת התחתית בת"א הגיע לנמל אשדוד

מקדח TBM מיוחד וציוד חפירה מתקדם שהוזמנו לטובת חפירת הקו האדום של הרכבת הקלה הגיע במוצאי שבת האחרונה לנמל אשדוד. מדובר במשלוח הראשון מתוך 6 מתוכננים.

 

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע כשהוא מפורק ל-6 יחידות והוזמן על ידי החברה הסינית שזכתה במכרז china railway tunnel group . המקדח יצא מנמל מקינגדאו שבסין, ולאחר כשלושה שבועות של הפלגה הגיע לנמל אשדוד.

 

המטען הענק כולל 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. הליך הפריקה של המטען נערך במהלך יום ראשון על ידי צוות מקצועי בראשותו של משה נבוטניק בנמל. לאחר מכן יועבר המטען החריג כולו תחת ליווי משטרתי אל אתר העבודות בתל אביב.

 

המקדח המיוחד משמש לחפירה אשר בסיומה נשאר המקדח בתוך האדמה והוא מהווה את סיומו של הקו. לצורך חפירת מערכת הרכבת התחתית בתל אביב יוזמנו מקדחים נוספים על פי הקווים המתוכננים. מקדח מסוג זה שימש גם בחפירות רכבת תחתית באירופה. 

 

איציק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד ציין כי נמל אשדוד הוא ציר מרכזי בתחבורת ישראל והוא שמח כי המקדח הראשון של הרכבת הקלה בת אביב יגיע למקומו ולייעודו בזמן קצר וסביר לאחר מסע בים. אנו שותפים בפיתוח התחבורה בישראל ונעשה הכל על מנת שהמטען יגיע אל מזמיניו במהירות האפשרית.

 

המטען הובל באנייה Cosco Asia  המיוצגת על ידי הסוכן כרמל שרותי ספנות בע"מ המייצג את קוסקו. על פעילות עמילות המכס והטיפול במטען הופקד ניסים סיטבון מחברת קריאף.

 

 

 

 

 

×